Saturday, October 6, 2018

6th Oct. Two Shopping Malls 2ヵ所のショッピングモールだぞ

Two Shopping Malls
10日 2カ所のショッピングモールだぞ






Kaito was playing on the bed.
  Kaitoマンはベッドの上で遊んでいました。





I jogged in the morning.
  朝走りました。





I took a short cut course because we were planning to visit Yamanashi prefecture.
  山梨へ行く予定だったので、ショートカットコースを選びました。


 
We dried clothes and then
  洗濯物を干して、


 















left home. Kaito can watch DVD in my car.
  家を出ました。Kaitoマンは車の中でDVDが見られます。


 
First, we visited Chateraise Ice cream factory.
  初めにシャトレーゼのアイスクリーム工場へ行きました。





We observed the factory and then
  アイスクリーム工場を見学して、





had a taste of a lot of ice cream for free.
  タダで試食しまくりました。


 
Maybe it was our third time to visit here.
  たぶんここに来たのは3回目です。





On the way to our final destination, Koufu AEON mall, there are a lot of places Kaito likes.
  最終目的地のイオンモールまでにKaitoマンが好きな場所がたくさんあります。


 
At AE0N mall
  イオンモールで





We had a very good time.
  楽しく過ごしました。





On the way back, we visited another shopping mall, LAZA WALK.
  LAZA WALKという、ショッピングモールへ行きました。













Kaito was scared of Frankenstein.
  Kaitoマンはフランケンシュタインが怖いようです。


 
Its a big shopping mall and
  大きいショッピングモールで、






Kaito was fascinated by a lot of vehicles.
  Kaitoマンはたくさんの乗り物に魅了されました。





When we left there Kaito said Bye-bye mata kurune= we will come here again 
  帰りにKaitoマンは「バイバイまたくるね」と言いました。

No comments:

Post a Comment