Sunday, October 14, 2018

14th Oct. Shiojiri Marathon 塩尻マラソンだぞ

Shiojiri Marathon
1014日 塩尻マラソンだぞ







Kaito was drinking water when I woke up.
  起きた時、Kaitoマンは水を飲んでいました。





We all participated in Shiojiri marathon.
  家族みんなで塩尻マラソンに出ました。





Kaito and Tamami entered for a pair 100m race.
  KaitoマンとTamamiさんはペア100mレースにエントリーしました。





Kaito is doing warm-up exercise, haha
  Kaitoマンはウォーミングアップしています。





They lined up at the starting line.
  スタートラインにつきました。





Kaito ran well compared with the crawling race last year. At that time, he was just crying a lot then didnt move at all.
  Kaitoマンはよく走りました。去年のハイハイレースに比べたらたいしたもんです。あの時は泣いているだけで全く動きませんでした。

Crawling race 去年のハイハイレースの記事



 
Kaito took a photo with Sou, who is my friend Yasuhiros son.
  KaitoマンはYasuhiro先生の息子さんSou君と写真を撮りました。





Following that I participated in 6.3 miles race.
  その後、Torojiro先生は10kmレースに出ました。





I did my best.
  ベストを尽くしました。





Kaito was waiting for me at the goal.
  Kaitoマンがゴールで待っていました。





We had lunch at Zusen restaurant.
  紫森で食事しました。





I had my hair cut.
  散髪しました。





Lately Kaito started eating snacks.  
  最近Kaitoマンはお菓子を食べ始めました。


 
We took a rest.
  ゆっくり体を休めました。

No comments:

Post a Comment