Friday, February 9, 2024

9th Feb. Hina Dolls, Shiratama-san, Kabao-kun 雛人形・しらたまさん・カバオくんだぞ

Hina Dolls, Shiratama-san, Kabao-kun

2月9日 雛人形・しらたまさん・カバオくんだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home then decorated hina dolls with Tamami.

  Tina姫はTorojiro先生が出発してから起きて、Tamamiさんと雛人形を飾りました。

 

 

 

There was a music concert today.

  今日は音楽会でした。

 

 

 

After work, I visited the barber but it closed just when I arrived there. Oh man!

  仕事の後、散髪屋に行きましたが、着いた時にちょうど閉まりました・・・。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

watched Ichina’s favorite Anpanman characters “Shiratama-san” and “Kabao-kun” ’s movies, took a bath, read books then went to bed.

   Tina姫が好きなアンパンマンキャラクター、「しらたまさん」と「カバオくん」の動画を見て、お風呂に入り、本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment