Friday, February 16, 2024

16th Feb. Favorite Chinese Noodles Restaurant, 2 times turn お気に入りのラーメン屋・2重跳びだぞ

Favorite Chinese Noodles Restaurant

2月16日 お気に入りのラーメン屋だぞ

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up then saw me off.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

Ichina, Tamami and grandmother met up at our house,

  Tina姫、Tamamiさん、ばあばは家で集合して、

 

 

 

visited their favorite bakery. Ichina ate and played a lot there.

  お気に入りのパン屋へ行きました。Tina姫はたくさん食べてたくさん遊びました。

 

 

 

After that, they enjoyed shopping then went back home.

  その後、買い物を楽しんで家に帰りました。

 

 

 

Kaito drew pictures then

  Kaitoマンは絵を描いて、

 

 

 

played together with Ichina at Japanese-style rooms. Kaito can make 2 times turn many times.

  和室でTina姫と一緒に遊びました。Kaitoマンはたくさん2重跳びができます。

1708131647483 2024.02.17 Kaito is jump roping 1, 2 times turn


https://youtube.com/shorts/8IH4hbGVcAM

1708131658614 2024.02.17 Kaito is jump roping 2, 2 times turn


https://youtu.be/shSUJV1HDeQ

 

 

 

After work, I had my hair cut and on the way back, I visited my favorite Chinese noodles restaurant “Raizou”.

  仕事の後、散髪をして、お気に入りのラーメン屋「雷蔵」に行きました。

 

 

 

I bought kerosene then went back home.

  灯油を買って帰りました。

 

 

 

I ate dinner as usual,

  いつも通り夕食を食べて、

 

 

 

played with Ichina until bath time,

  お風呂の時間までTina姫と遊んで、

 

 

 

watched tablet PC, read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment