Monday, February 26, 2024

26th Feb. Kiso-Fukushima, Instructors' Meeting 木曽福島・指導員研修だぞ

Kiso-Fukushima, Instructors' Meeting

2月26日 木曽福島・指導員研修だぞ

 

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowman and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school,

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

took photos in front of the snowman we made then

  雪だるさんの前で写真を撮って、

 

 

 

walked to the meeting place on the snow.

  集合場所まで雪の上を歩いて行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up, ate breakfast then

  Torojiro先生が出発した後、Tina姫は起きて、朝食を食べて、

 

 

 

played with the snowman. She was pleased because snowman called on her maybe from Kiso-Fukushima, haha.

  雪だるさんと遊びました。Tina姫はとても喜びました。多分木曽福島から、雪だるさんが訪ねてきてくれたのですから()

 

 

 

After shopping, she ate lunch at home.

  買い物の後、家で昼食を食べました。

 

 

 

I took the instructors’ meeting as well today.

  今日も指導員研修でした。

 

 

 

I studied teaching ski method.

  スキー指導法を学びました。

 

 

 

I ate lunch in HIACE.

  ハイエース内で食事でした。

 

 

 

After the meeting, I enjoyed free skiing until 3:30 PM.

  研修の後は、3時半頃までフリーで滑りました。

 

 

 

After ski, I received Kaito’s result yesterday. The 1st run was faster. He used skating technique a lot at the second run. In short, his skating technique is insufficient.

  スキーの後、昨日のKaitoマンの結果をもらいました。1本目が早かったのです。2本目にスケーティングをたくさん使ったので、それがまだ不十分だということです。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

I washed HIACE and Kaito played with snow.

  ハイエースを洗い、Kaitoマンは雪で遊びました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Kaito’s ski of the competition then went to bed.

  Kaitoマンの大会映像を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment