Tuesday, February 13, 2024

13th Feb. Play a lot たくさん遊ぶぞ

Play a lot

2月13日 たくさん遊ぶぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowman and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるまを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina woke up then ate breakfast.

  Torojiro先生が学校に行った後、Tina姫は起きて朝食を食べました。

 

 

 

I forgot to bring my shoes I repaired last night.

  昨夜修理した靴を持ってくるのを忘れました・・・

 

 

 

I enjoyed squat ball with my students.

  生徒たちとスカットボールを楽しみました。

 

 

 

Ichina and Kaito played a lot. Kaito is very kind to Ichina.

  Tina姫とKaitoマンはたくさん遊びました。KaitoマンはTina姫の優しいお兄ちゃんです。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

read books then went to bed.

  本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment