Friday, February 23, 2024

23rd Feb. Asahi Prime Ski Field あさひプライムだぞ

Asahi Prime Ski Field

2月23日 あさひプライムだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina woke up, raised Shiratama-san then

  Tina姫は起きて、しらたまさんを挙げて、

 

 

 

ate breakfast with Kaito.

  Kaitoマン兄さんと一緒に朝食を食べました。

 

 

 

I waxed skies.

  スキーにワックスをかけました。

 

 

 

Around 9:30 AM, we left for Asahi Prime Ski Field, the nearest ski field from our house.

  9時半頃、家から一番近い、あさひプライムスキー場に向け出発しました。

 

 

 

Around 10 AM, we arrived there.

  10時頃、到着しました。

 

 

 

First, we ate early lunch. Thanks to the meal coupon, Kaito got when he took a ski lesson, we ate lunch almost for free.

  初めに早い昼食でした。Kaitoマンがスキー講習を受けた時にもらったクーポンのお陰でほぼ無料で食べました。

 

 

 

After that, we moved to our car then ate sweet.

  その後、車に移動してデザートを食べました。

 

 

 

Around 12:30 AM, we started skiing.

  12時半頃、スキーを始めました。

 

 

 

I allowed Ichina to sit on a chair lift by herself because

  Tina姫が一人でリフトに座ってよいことにしました。なぜなら

 

 

 

The first lift line is very low.

  1本目のリフトはとても低いからです。

 

 

 

Kaito practiced parallel turn and Ichina enjoyed scenery new for her.

  Kaitoマンはパラレルターン練習をして、Tina姫は新しい景色を楽しみました。

GOPR1259 23 Feb. 2024 Asahi Prime, Ichina & Kaito 1, Kaito is practicing parallel turn


https://youtu.be/VWPzbx7GenU

 

 

 

There was a small slalom course.

  小さなスラロームコースがありました。

GOPR1260 23 Feb. 2024 Asahi Prime, Ichina & Kaito, Slalom Practice


https://youtu.be/ZBR5ub5C0MA

 

 



GOPR1261 23 Feb. 2024 Asahi Prime, Ichina & Kaito, Ichina is sleeping


https://youtu.be/jjYTg4XUx2g

Since, Ichina started sleeping,

  Tina姫が眠り始めたので、

 

 

 

we finished skiing around 1:30 PM.

  1時半頃、スキーを終えました。

 

 

 

After ski, we ate hot meat bun in HIACE.

  スキーの後、ハイエースの中で熱々の肉まんを食べました。

 

 

 

On the way back, I put gas in HIACE.

  帰りにハイエースに給油しました。

 

 

 

After dinner and bath, we watched tablet PC,

  夕食、風呂の後、タブレットを見て、

 

 

 

read picture books then went to bed.

  絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment