Tuesday, February 27, 2024

27th Feb. Lie Down 寝転がるぞ

Lie Down

2月27日 寝転がるぞ

 

 

 



I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, lay down on the sofa,

  Kaitoマンは起きて、ソファに寝転がって、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home then

  Tina姫はTorojiro先生が出発してから起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

We did practice of  the farewell party for the 3rd grade students.

  3年生を送る会練習をしました。

 

 

 

After school, we moved a lot of P.E equipment to the room of swimming pools facility.

  放課後、プールの部屋にたくさんの体育道具を移動しました。

 

 

 

After Kaito came back home, he made jelly with Tamami.

  Kaitoマンは家に帰ってきてから、Tamamiさんとゼリーを作りました。

 

 

 

On the way back home, I saw the beautiful illumination around Shiojiri Station. It finished at the end of Feb.

  帰りに塩尻駅付近でキレイなイルミネーションを見ました。2月で終わります。

 

 

 

I ate dinner alone because I came back home late.

  遅く帰ってきたので、一人で夕食でした。

 

 

 

Ichina lay down on the bed,

  Tina姫はベッドに寝転がって、

 

 

 


We watched Kaito’s ski movie then went to bed.

  Kaitoマンのスキー動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment