Wednesday, February 14, 2024

14th Feb. Transceiver, Chocolate トランシーバーとチョコレートだぞ

Transceiver, Chocolate

2月14日 トランシーバーとチョコレートだぞ


 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools, snowman and watered plants.

  防犯カメラ、プール、雪だるさんを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, saw me off then ate breakfast.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生を見送り、朝食を食べました。

 

 

 

I played squat ball with my students at school.

  学校で生徒と一緒にスカットボールをしました。

 

 

 

After Kaito came back home, Ichina and Kaito played at a living room.

  Kaitoマンが帰って来てから、2人は居間で遊びました。

 1707903467177 2024.02.14 Ichina completed the puzzle


https://youtu.be/6ebt_ARaKgI

 

 

When I came back home, they were watching Anpanman.

  Torojiro先生が帰った時、彼らはアンパンマンを見ていました。

 

 

 

Kaito and I received Valentine’s gifts from Ichina and Tamami. Thank you!

  KaitoマンとTorojiro先生はバレンタインギフトをTina姫とTamamiさんから受け取りました。ありがとうございます!

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

 

We bought the transceivers from Amazon.

  アマゾンでトランシーバーを買いました。

 

 

 

It works between our house to garbage station 600 feet away. It must be useful at ski fields.

  家と200m離れたゴミステーションで機能しました。スキー場で役立つでしょう!

No comments:

Post a Comment