Thursday, February 1, 2024

1st Feb. Reuther Board ロイター板だぞ

Reuther Board

2月1日 ロイター板だぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、




checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito prepared for school, walked to the end of our site then

  Kaitoマンは学校準備をして、敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

We prepared for music concert of primary school section.

  小学部の音楽会準備をしました。

 

 

 

I worked hard until late.

  遅くまで働きました。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful illumination in front of Shiojiri railway station.

  帰りに塩尻駅前でキレイなイルミネーションを見ました。

 

 

 

When I came back home, they had just finished dinner.

  家に帰った時、ちょうど夕食が終わったところでした。

 

 

 

We played until bath time. Temporarily we have the Reuther board for vaulting box.

  一時的に跳び箱用のロイター板を所有しています。

 

 

 

We watched Doraemon,

  ドラえもんを見て、

 

 

 

read Anpanman books then went to bed.

  アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment