Tuesday, February 20, 2024

20th Feb. Instant Noodles インスタントラーメンだぞ

Instant Noodles

2月20日 インスタントラーメンだぞ

 

 

 



I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

filled the tank with kerosene.

  灯油タンクをいっぱいにしました。

 

 

 

Kaio ate breakfast, played with his fingers then

  Kaitoマンは朝食を食べ、指遊びをして、

 

 

 

walked to the meeting place.

  歩いて集合場所まで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home then ate breakfast.

  Torojiro先生が出発してからTina姫は起きて、朝食を食べました。

 

 

 

This is my favorite instant noodles. Delicious!!

  お気に入りのインスタントラーメンです。おいしい!

 

 

 

We made the part of poster for farewell party for the 3rd grade students.

  3年生送別会の為にポスターの1部を作りました。

 

 

 

After school, Kaito played with Ichina at a living room.

  学校の後、KaitoマンはTina姫と居間で遊びました。

 

 

 

After dinner and bath, we watched tablet PC, read book then went to bed.

  夕食の後、タブレットを見て、本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment