Wednesday, February 7, 2024

7th Feb. Spot Air Conditioner, Beautiful Illumination スポットエアコン・キレイなイルミネーションだぞ

Spot Air Conditioner, Beautiful Illumination

2月7日 スポットエアコン・キレイなイルミネーションだぞ

 

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

repaired the leg of my handmade table.

  手作りテーブルの脚を修理しました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast then

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the meeting place because the road was covered with snow.

  道が雪に覆われていたので、歩いて集合場所まで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After that, Kaito and I entered the Kiso-Fukushima Giant Slalom competition then

  その後、KaitoマンとTorojiro先生は木曽福島GS大会にエントリーして、

 

 

 

went to school before Ichina woke up.

  Tina姫が起きる前に学校へ行きました。

 

 

 

After work, I set up the spot air conditioner in HIACE like this.

  仕事の後、スポットエアコンをこのようにハイエースに設置しました。

 

 

 

On the way back, I saw the illumination. It’s more beautiful than usual thanks to snow.

  帰りにイルミネーションを見ました。雪のお陰でいつも以上にキレイです。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time, read books then went to bed.

  お風呂の時間まで遊んで、本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment