Friday, February 2, 2024

2nd Feb. Bite into garlic ニンニクに嚙みつくぞ

 

Bite into garlic

2月2日 ニンニクに噛みつくぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up when I left home.

  家を出る時、Tina姫が起きました。

 

 

 

We cooked pancakes at school.

  学校でホットケーキを作りました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene.

  帰りに灯油を買いました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Ichina bit into the container of garlic. Maybe she likes garlic.

  Tina姫はニンニクの容器に噛みつきました。多分ニンニク好きです()

 

 

 

After that, we played dodge ball at Japanese-style rooms.

  その後、和室でドッヂボールをしました。

 

 

 

Following that, we watched Doraemon at Osaka Station,

  それから大阪駅でドラえもんを見て、

 

 

 

read Anpanman books then went to bed.

  アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment