Saturday, January 8, 2022

8th Jan. While I'm skiing スキーをしている間にだぞ

While I'm skiing

日 スキーをしている間にだぞ

 

 


Kaito watched tablet PC and played together with Ichina.

  Kaitoマンはタブレットを見て、Tina姫と遊びました。

 

 

 


I set up vinyl tarps of the equipments for plants.

  植物用の特殊装置にビニールを設置しました。

 

 

 

I taught ski for primary school kids.

  あさひプライムスキー場で小学生にスキーを教えました。

 

 

 

As the ski field is close to my school, on the way back I visited there then fixed my skies.

  あさひプライムは学校の近くなので、帰りに寄って、スキーを修理しました。

 

 

 

After that I made the second table for Japanese-style rooms.

  それから和室用の2つ目のテーブルを作りました。

 

 

 

While I was skiing, Kaito was playing at the amusement park with Tamami, Ichina and his grandparents.

  Torojiro先生がスキー中、KaitoマンはTamamiさん、Tina姫、じいじばあばとゲームをしていました。

No comments:

Post a Comment