Thursday, January 13, 2022

13th Jan. Not Chubby ぽちゃぽちゃじゃないぞ

Not Chubby

13日 ぽちゃぽちゃじゃない

 

 

 

 


While I was drying clothes inside,

  洗濯物を室内に干している間に、

 

 

 

Ichina woke up once but

  Tina姫は一旦起きましたが、

 

 

 

fell asleep again.

  また眠りました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder with Tamami,

  KaitoマンはTamamiさんとラダー上をダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

There was nothing special at school. I jogged, made wooden work then played fukuwarai, a game in which blindfolded players pin the facial features on a paper face.

  学校では特に何もありませんでした。走って、木工製品を作って、福笑いをしました。

 

 

 

Kaito says Ichina is chubby and

  Kaitoマンは「Tina姫はぽちゃぽちゃしていて、

 

 

 

Im not chubby because my cheek is hollow.

  自分はぽちゃぽちゃしていない。ほっぺがへこんでいるから」と言います。

No comments:

Post a Comment