Wednesday, January 26, 2022

26th Jan. Sucking Fingers 指しゃぶりだぞ

Sucking Fingers

26日 指しゃぶりだぞ

 

 

 


Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played on ice together with Tamami,

  Tamamiさんと氷上で遊んで、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

While Kaito was at his nursery school, Ichina and Tamami visited Tamamis parents house.

  Kaitoマンが保育園にいっている間、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning. I couldnt take a lot of photos at school, maybe I was busy for working.

  朝生徒たちと一緒に走りました。今日はたくさんの写真は学校で撮れませんでした。たぶん仕事に忙しかったのでしょう。

 

 

 

Ichina watched Kaito brushing his teeth then

  Tina姫はKaitoマンが歯を磨いているのを見て、

 

 

 

sucked her fingers. Ichina cannot brush teeth because she is not teething.

  指をしゃぶりました。Tina姫は歯が生えていないので、歯磨きできません(笑)

No comments:

Post a Comment