Friday, January 7, 2022

7th Jan. Hollow Cheeks へこんだほっぺただぞ

Hollow Cheeks

日 へこんだほっぺただぞ

 

 


Ichina sleeps well.

  Tina姫はよく眠ります。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder with Tamami.

  KaitoマンはTamamiさんとラダー上をダッシュしました。

 

 

 

He played marathon,

  マラソンごっこをして、





He waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We had an opening ceremony today.

  今日は始業式でした。

 

 

 

We went to Hourinji-temple to pay our first visit of the year.

  初詣で宝輪寺に行きました。

 

 

 

After work, I visited Higashiyama Restaurant with my colleagues then ate grilled slices of meat.

  仕事の後、同僚たちと東山食堂で焼肉を食べました。

 

 

 

Kaito made hollow cheeks.

  Kaitoマンはへこんだほっぺたを作りました。

No comments:

Post a Comment