Friday, January 21, 2022

21st Jan. New Playground Equipment 新しい遊具だぞ

New Playground Equipment

21日 新しい遊具だぞ

 

 

 

 

I prepared the new playground equipment for Kaito but we cannot use it now because its not frozen completely.

  Kaitoマンの新しい遊具を用意しました。しかしまだ使えません。完全に凍っていないからです。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダー上をダッシュして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains,

  2本の通勤電車にバイバイを言って、

 

 

 

walked on snowy road to nursery school.

  雪道を歩いて保育園に行きました。

 

 

 

Ichina visited her grandparents house with Tamami.

  Tina姫はTamamiさんとじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

We had an entrance exam. I took charge of interview with parents.

  入試がありました。Torojiro先生は保護者面談担当でした。

 

 

 

I worked hard as well today.

  今日も一生懸命働きました。

 

 

 

On the way back, I saw the beautiful illumination at Wingroad shopping mall.

  帰りにウィングロードでキレイなイルミネーションを見ました。

 

 

 

I cut garlic,

  Torojiro先生はニンニクを切って、

 

 

 

Kaito practiced a top and

  Kaitoマンはこま回し練習をして、

 

 

 

Ichina trained her neck.

  Tina姫は首を鍛えました。

No comments:

Post a Comment