Thursday, January 27, 2022

27th Jan. Board pinner under a refrigerator 下に敷く板だぞ

Board pinner under a refrigerator

27日 下に敷く板

 

 

I dried clothes while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

I measured size of our refrigerator to make boards as a protector of the floor.

  床の保護としての板を作る為、冷蔵庫のサイズを測りました。

 

 

 

Kaito played on ice,

  Kaitoマンは氷の上で遊んで、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーを走って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

Maybe I was very busy with working as well today.

  多分、今日もまた仕事に忙しかったです。

 

 

 

After work, I cut boards as a protector of the floor.

  床を保護する板を切り出しました。もちろんジャストサイズです。

 

 

 

Ichina was watching Tamami brushing Kaitos teeth.

  Tina姫はKaitoマンの歯を磨くTamamiさんを見ていました。

No comments:

Post a Comment