Wednesday, January 12, 2022

12th Jan. She is watching 見ているぞ

She is watching

12日 見ている

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダー上をダッシュして、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains,

  2本の通勤電車を見て、

 

 

 

broke frozen puddles then went to nursery school.

  凍った水溜まりを割って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged at school grounds in the morning.

  朝校庭を走りました。

 

 

 

We vernished low dining tables then dried them.

  チャブ台にニスを塗って乾かしました。

 

 

 

We made span these handmade tops.

  手作り独楽を回しました。

 

 

 

Ichina is always watching Kaito so he tries to behave like gentleman.

  Tina姫がいつもKaitoマン兄さんを見ているので、Kaitoマンは行儀よく振舞おうとします。

No comments:

Post a Comment