Monday, January 17, 2022

17th Jan. Difficult to make hollow へこませるのが難しいぞ

Difficult to make hollow

17日 へこませるのが難しい

 

 

 

 


Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because,

  Kaitoマンを保育園へ送れませんでした。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったからです。

 

 

 

At school we joged on the snowy school grounds.

  学校で、雪の積もった校庭を走りました。

 

 

 

We made cutting boards.

  まな板を作りました。

 

 

 

We are practicing for the music concert.

  音楽会の為に練習しています。

 

 

 

Ichina was lying on the floor when I came back home.

  家に帰った時、Tina姫は床に寝転がっていました。

 

 

 

We found that its difficult to make hollow on our cheeks when we are brushing teeth.

  歯を磨いている時にほっぺをへこませるのは難しいと分かりました。磨いている間は、ぽちゃぽちゃほっぺを回避できないのです(笑)

No comments:

Post a Comment