Monday, January 24, 2022

24th Jan. Gummi グミだぞ

Gummi

24日 グミだぞ

 

 

 

 


I dried clothes while Ichina was sleeping.

  Tina姫が眠っている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

stood on the ice rink.

  スケートリンク上に立って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students,

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

made cutting boards.

  まな板を作りました。

 

 

 

Ichina visited grandparents house with Tamami.

  Tina姫はTamamiさんとじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

Kaito ate a gummi candy but Ichina cannot eat it yet.

  Kaitoマンはグミを食べましたがTina姫はまだ食べられません。

No comments:

Post a Comment