Tuesday, January 11, 2022

11th Jan. Same size as a doll 人形と同じ大きさだぞ

Same size as a doll

11日 人形と同じ大きさだぞ

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully and Kaito was sitting gently.

  Tina姫はすやすや眠っていて、Kaitoマンは珍しくお行儀よく座っていました。

 

 

 

After breakfast, Tamami took Kaito to nursery school because I had to go to school earlier.

  Torojiro先生が早く学校に行かなければならなかったので、朝食後TamamiさんがKaitoマンを保育園に連れて行きました。

 

 

 

Since it was snowing, we danced inside.

  雪が降っていたので、室内で踊りました。

 

 

 

We fired animal faces on low dining tables.

  動物の顔をチャブ台に焼き付けました。

 

 

 

We studied about a baby. The baby dolls are

  赤ちゃんについて勉強しました。この赤ちゃん人形は

 

 

 

almost the same size as Ichina.

  Tina姫とほぼ同じ大きさです。

No comments:

Post a Comment