Tuesday, January 25, 2022

25th Jan. Imitation まねだぞ

Imitation

25日 まねだぞ

 

 

 


 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Kaito dashed on the ladder,

  Kaitoマンはラダーをダッシュして、

 

 

 

played on ice,

  氷の上で遊んで、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We had a speech for an election online due to the corona virus.

  コロナのせいで、選挙をオンラインで行いました。

 

 

 

We made cutting boards as usual.

  いつも通りまな板を作りました。

 

 

 

We enjoyed P.E class.

  体育授業を楽しみました。

 

 

 

I received Go Pro batteries from Wish. Its an imitation but is working very well.

  ゴープロのバッテリーをWishで買いました。模造品なので安いのですが、非常によく動きます。意味不明に高性能で、純正品より長くもつのです。買ったのはこれで6つ目です。

 

 

 

Ichina tried to imitate Kaitos neck movement.

  Tina姫はKaitoマン兄ちゃんの首の動きをまねようとしました。

 

 

 

She looks happy.

  うれしそうです。

No comments:

Post a Comment