Saturday, January 29, 2022

29th Jan. Two Lessons レッスン2回だぞ

Two Lessons

29日 レッスン2回だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate my favorite Chinese noodles,

  お気に入りの富山ブラックを食べて、

 

 

 

played together with Ichina and Kaito,

  Tina姫、Kaitoマンと遊んで、

 

 

 

put our ice rink in good condition then moved to Asahi Prime Ski Field.

  スケートリンクを整備して、あさひプライムスキー場へ行きました。

 

 

 

I gave a lesson for 3 adults, who has level 1 and an instructor license, in the morning.

  午前中1級持ち、指導員持ちの大人3人にスキーレッスンをしました。

 

 

 

While I was teaching ski, Kaito visited i-city shopping mall then played the games.

  Torojiro先生がスキーを教えている間、Kaitoマンはアイシティを訪れてゲームをしました。

 

 

 

At his grandparents house, he drank delicious milk.

  じいじばあばの家でおいしい牛乳を飲みました。

 

 

 

I ate lunch in my car then

  車内で昼食を食べ、

 

 

 

gave a lesson for local kids in the afternoon.

  午後は地元のキッズにスキーを教えました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene for heaters.

  帰りにストーブ用の灯油を買いました。

 

 

 

Ichina was lying down on the floor and

  Tina姫は床に寝転がっていて、

 

 

 

Kaito watched TV at a living room and

  Kaitoマンは居間と

 

 

 

 

at the second floor of Osaka Station with Ted bears.

  大阪駅2階でテッドくまさん達とテレビを見ました。

No comments:

Post a Comment