Friday, January 8, 2021

8th Jan. Spinning Tops コマ回しだぞ

Spinning Tops

日 コマ回しだぞ

 

 

 

 


Kaito was eating bread. I couldnt take him to his nursery school because I took charge of school bus assistant.

  Kaitoマンはパンを食べていました。バス係だったのでKaitoマンを保育園に送れませんでした。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

We paid our first visit of the year to Hourinji Temple.

  宝輪寺へ初詣に行きました。

 

 

 

We made tops and enjoyed top-spinning.

  コマを作って、コマ回しを楽しみました。

 

 

 

One of my students practiced drums.

  一人の生徒はドラム練習に励みました。

 

 

 

Kaito received the gifts from Osaka.

  大阪からのギフトを受け取りました。

No comments:

Post a Comment