Thursday, January 21, 2021

21st Jan. Kind of Gaikocchan がいこっちゃんの一種だぞ

Kind of Gaikocchan

21日 がいこっちゃんの一種だぞ

 

 

 

 


Kaito played at the kids park as usual.

  Kaitoマンはいつも通りキッズパークで遊びました。

 

 

 

We can see Hakuba district when its fine. We will go there within 1 month.

  白馬地区が晴れている時は見えます。1ヶ月以内に行くでしょう。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD.

  KaitoマンはばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

We are producing a lot of bookshelves.

  たくさんの本棚を作っています。

 

 

 

My student is practicing drums hard.

  生徒は一生懸命ドラム練習をしています。

 

 

 

We made herbariums.

  ハーバリウムを作りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD. He likes and is slightly scared of Skeleton Gaikocchan. This character, Horror Man, is kind of Gaikocchan.

  KaitoマンはアンパンマンDVDを見ました。がいこっちゃんが好きで、ちょっと怖いのですが、ホラーマンもがいこっちゃんの一種ですね。

No comments:

Post a Comment