Saturday, January 23, 2021

23rd Jan. Rain gear for ski スキー用雨具だぞ

Rain gear for ski

23日 スキー用雨具だぞ

 

 

 

 



I bought these rain gears for ski yesterday because

  昨日これらのスキー用雨具を買いました。なぜなら

 

 

 

I had to ski in the rain.

  雨の中スキーをしなければならないからです。

 

 

 

I taught ski for 2 adults mostly at a bumpy slope.

  2人の大人に主にコブ斜面を教えました。雨の日は普通のコブですが、寒い日は氷のコブになります。命知らずな方ぜひあさひプライムへお越しください。このコースはファミリーゲレンデと言う名の殺人ゲレンデです(笑)

 

 

 

In the afternoon, I taught ski for 10 kids.

  午後は10名のキッズにスキーを教えました。

 

 

 

On the way back, I bought 2 vessels of kerosene.

  帰りに容器2つ分の灯油を買いました。

 

 

 

I took in the washing.

  洗濯物を取り込みました。

 

 

 

Kaito played together with his grandfather.

  Kaitoマンはじいじと遊びました。

 

 

 

We saw grandparents off at the entrance. It started snowing.

  じいじばあばを玄関で見送りました。雪が降ってきました。

No comments:

Post a Comment