Thursday, January 28, 2021

28th Jan. Animal Face 動物の顔だぞ

Animal Face

28日 動物の顔だぞ

 

 

 

 



Kaito played on the 4m slide then

  Kaitoマンは4m滑り台で遊んで

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

After that he played on the short slide walked on the marathon course.

  それから短い滑り台を滑って、マラソンコースを歩きました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

I fired animal faces onto low dining tables by gas burner.

  ガスバーナーでチャブ台に動物の顔を焼き付けました。

 

 

 

Kaito was running at a hall.

  Kaitoマンはホールを走っていました。

 

 

 

After dinner we ate egg-shaped chocolate.

  夕食後たまご型チョコを食べました。

No comments:

Post a Comment