Tuesday, January 19, 2021

19th Jan. 2 Slides 滑り台2台だぞ


2 Slides

19日 滑り台2台だぞ

 


 

 

 










Kaito ran after Tamamis car as usual.

  Kaitoマンはいつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

Kaito can play on 2 slides.

  Kaitoマンは2台の滑り台を滑れます。

 

 

 

He plays marathon every day.

  毎日マラソンごっこをします。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走り

 

 

 

We made bookshelves then

  本棚を作り

 

 

 

played drums hard.

  一生懸命ドラム練習をしました。

 

 

 

We enjoyed flying discs in the afternoon.

  午後はフリスビーを楽しみました。

 

 

 

On the way back home, I stopped at the railway crossing.

  帰り道に踏切に引っ掛かりました。とういうのが記事になるくらいめったに引っ掛かりません。

 

 

 

Kaito ate chocolate in the egg.

  Kaitoマンは卵に入ったチョコレートを食べました。

No comments:

Post a Comment