Wednesday, January 27, 2021

27th Jan. Strawberry Cake いちごケーキだぞ

Strawberry Cake

27日 いちごケーキだぞ

 

 


 

 

Kaito said bye-bye to Gaikocchan train in the morning.

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車にバイバイを言いました。

 

 

 

We played marathon. Kaito is keeping good balance every day.

  マラソンごっこをしました。Kaitoマンは毎日良いバランスをとっています。

 

 

 

My students varnished bookshelves and low dining tables.

  生徒たちは本棚とチャブ台のニス塗りをしました。

 

 

 

Tamamis parents visited our house. When they left, Kaito saw them off at the entrance.

  Tamamiさんの両親が家に来ました。帰る時Kaitoマンが玄関で見送りました。

 

 

 

 

Sometimes I buy cakes at a supermarket because Tamami and Kaito like it.

  TamamiさんとKaitoマンがケーキが好きなのでたまに買って帰ります

 

 

 

I took a bath together with Kaito.

  Kaitoマンとお風呂に入りました。

No comments:

Post a Comment