Monday, January 18, 2021

18th Jan. GoPro Battery GoProのバッテリーだぞ

GoPro Battery

18日 GoProのバッテリーだぞ

 

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

jumped on a trampoline,

  トランポリンで弾んで、

 

 

 

jumped over Gaikocchan line then went to nursery school.

  がいこラインを越えて保育園に行きました。

 

 

 

We saw beautiful mountain range covered with snow.

  雪に覆われたキレイな山脈を見ました。

 

 

 

We jogged in the morning.

  朝走りました。

 

 

 

Now, my students are producing bookshelves.

  生徒たちは本棚を作っています。

 

 

 

We practiced a traditional drums.

  伝統楽器の練習をしました。

 

 

 

Kaito threw a dice,

  Kaitoマンはサイコロを投げ、

 

 

 

played together with Ted bears.

  テッドくまさん達と遊びました。

 

 

 

I bought 3 GoPro batteries and its charger for US$50 from Wish. Its too cheap and suspicious but seems to work.

  Wishで、3つのGoProバッテリーと充電器を5000円で買いました。安すぎるのと怪しいですが、何とか動くようです。

No comments:

Post a Comment