Saturday, January 30, 2021

30th Jan. 3 Thomas Locomotives 3台のトーマス機関車だぞ

3 Thomas Locomotives

1月30日 3台のトーマス機関車だぞ

 

 

 

 


I had my hair cut in the morning.

  朝散髪しました。

 

 

 

Around noon, I visited Asahi Prime Skie Field then gave a ski lesson for kids.

  お昼頃、あさひプライムへ行き、子ども達へ講習しました。

 

 

 

Since Kaito is really interested in the such a tiny ski field, there are only 2 small chair lift lines, I recoeded the field by GoPro. It takes me less than 2 minutes to ski from the top to the bottom.

  Kaitoマンがこんな小さなスキー場(リフトが2本しかない)にとても興味を持っているので、ゴープロで撮りました。頂上から麓まで2分未満です。
GOPR0241 30 Jan. 2021 Asahi Prime from the top 

https://youtu.be/PjcMjs8DqSU

 

 

 

When I came back to Tamamis parents house, Kaito was playing with Thomas & Friends toy he got at McDonalds. Today he got 2 Thomas by chance though there are more than 5 characters.

  Tamamiさんの実家に帰った時、Kaitoマンはマクダナルでもらった、きかんしゃトーマスのおもちゃで遊んでいました。5つ以上キャラクターがあるのに、今日たまたま2つのトーマスを手に入れました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD then had dinner together with Tamamis parents.

  アンパンマンのDVDを見て、Tamamiさんの両親と夕食を食べました。

 

 

 

When we came back home, Kaito showed me another Thomas. Wow, you have 3 Thomas locomotives.

  家に帰った時、Kaitoマンは他のトーマスを見せてくれました。おぉ3台のトーマスを持っているのかね~!!

 

 

 

Kaito watched youtube on tablet PC.

  Kaitoマンはyoutubeをタブレットで見ました。

No comments:

Post a Comment