Friday, January 15, 2021

15th Jan. Large servings of rice and meat ライスと肉大盛だぞ

Large servings of rice and meat

15日 ライスと肉大盛だぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

played on the smaller slide,

  小さい方の滑り台をして、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We had an entrance examination.

  入試を行いました。

 

 

 

I ate lunch at my favorite restaurant Irimasu. I know we can order large servings of rice for free but I didnt know we can make the menu large servings of meat with an extra 100 yen (US$1).

  お気に入りのいります食堂で昼食でした。ライス大盛を無料で頼めるのは知っていましたが、肉も100円増しで大盛にできるとは知りませんでした。

 

 

 

After dinner, we ate a strawberry cake.

  夕食後はいちごケーキを食べました。

No comments:

Post a Comment