Saturday, January 16, 2021

16th Jan. Skiing in the rain 雨のスキーだぞ

Skiing in the rain

16日 雨のスキーだぞ

 

 

 

 


I shoveled snow at a balcony.

  バルコニーで除雪しました。

 

 

 

I visited Asahi Prime Ski Field. It was raining heavily but...

  あさひプライムに行きました。雨が激しく降っていましたが、

 

 

 

I had to ski because I took charge of ski lesson for 3 adults.

  スキーしなければなりませんでした。大人3人の講習を担当していたからです。個人で滑りに来たら多分滑りません・・・(笑)

 

 

 

I taught ski 2 hours in the morning,

  午前中2時間講習して、

 

 

 

ate lunch in my car,

  車で昼食を食べ、

 

 

 

had another lesson for kids in the afternoon for 2 hours.

  午後、子ども向けの講習を2時間やりました。天候がハードでした・・・。

No comments:

Post a Comment