Wednesday, January 20, 2021

20th Jan. Night Trampoline 夜のトランポリンだぞ

Night Trampoline

20日 夜のトランポリンだぞ

 

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car on snow,

  Kaitoマンは雪の上でTamamiさんの車を追いかけ、

 

 

 

played at the kids park,

  キッズパークで遊んで

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train,

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

jumped over Gaikocchan Line then went to nursery school.

  がいこラインを越え、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students. Nothing special at school today.

  生徒たちと一緒に走りました。今日は学校で変わったことはありませんでした。

 

 

 

The mountains of Hakuba district are covered with snow. They have a lot of snow this season.

  白馬地区の山は雪に覆われています。今シーズンはたくさん雪があります。

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school. After that we enjoyed shopping.

  Kaitoマンの保育園にお迎えに行きました。それから買い物を楽しみました。

 

 

 

When we went back home, Kaito jumped on the trampoline. Although it was dark around our house, we have lights on the ceiling of carport.

  家に帰った時、Kaitoマンはトランポリンで跳びました。家の周りは暗かったですが、カーポートの天井に明かりがあります。

No comments:

Post a Comment