Thursday, January 14, 2021

14th Jan. Under a carport カーポートの下でだぞ

Under a carport

14日 カーポートの下でだぞ

 

 

 

 




Kaito ran after Tamamis car in the morning.

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

Kaitos marathon courses are still covered with snow

  Kaitoマンのマラソンコースはまだ雪に覆われています。

 

 

 

He waved his hand to Gaikocchan train.

  がいこっちゃん電車に手を振りました。

 

 

 

His trampoline is never covered with snow because its under a carport.

  Kaitoマンのトランポリンは雪に覆われることはありません。カーポートの下にあるからです。雪がのったトランポリンは危険極まりないですけど・・・(笑)

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD on the way to nursery school.

  保育園の道中アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We jogged at a gymnasium.

  体育館を走りました。

 

 

 

Ive started a private conversation with parents.

  保護者懇談会が始まりました。

No comments:

Post a Comment