Sunday, January 24, 2021

24th Jan. L'ala Matsumoto ラーラ松本だぞ

L'ala Matsumoto

24日 ラーラ松本だぞ

 

 

 

 




It snowed heavily so

  激しく雪が降ったので、

 

 

 

I needed to shovel snow.

  雪かきが必要でした。

 

 

 

Since our yard is large, I used CX-5 as snow compactor..

  庭が広いので、CX-5を圧雪車のように使いました。

 

 

 

Kaito played on the snow slide.

  雪の滑り台をしました。

20210124_082557 Sled at the Kids' Park

https://youtu.be/x-TxO6rhhLA

 

 

 

Although it snowed a lot, we didnt go skiing but moved to Matsumoto then

  たくさん雪が降りましたが、スキーに行かず、松本に行って

 

 

 

visited Lala Matsumoto.

  ラーラ松本に行きました。せっかく深雪なのに・・・(笑)

 

 

 

We enjoyed swimming for 4 hours.

  4時間の水泳を楽しみました。

 

 

 

We ate lunch at the rest space.

  休憩所でお昼を食べました

 

 

 

Kaito has started using a tool, chopsticks, to enjoy the chocolate game.

  Kaitoマンはチョコレートゲームをする時に、道具(箸)を使い始めました。

 

 

 

After Lala Matsumoto, we visited COOP supermarket.

  ラーラの後にコープに寄りました。

 

 

 

On the way back, Kaito fell asleep.

  帰りにKaitoマンは眠りました。

 

 

 

Kaito played with the toy that we bought last time we visited COOP.

  Kaitoマンは前回コープに行った時に買ったおもちゃで遊びました。

No comments:

Post a Comment