Thursday, January 7, 2021

7th Jan. Frost Columns 霜柱だぞ

Frost Columns

日 霜柱だぞ

 

 

 

 



Kaito was watching tablet PC with Ted bears.

  Kaitoマンはタブレットをテッドくまさんと見ていました。

 

 

 

He ran after Tamamis car as usual.

  いつも通りTamamiさんの車を追いかけました。

 

 

 

We found frost columns then Kaito trampled it.

  霜柱を見つけ、Kaitoマンは踏みつけました。

 

 

 

Kaito waved hands to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車に手を振って、

 



played at the kids park.

 キッズパークで遊びました。





We had an opening ceremony.

  始業式でした。

 

 

 

We enjoyed the Japanese traditional play.

  福笑いを楽しみました。

 

 

 

We had a New Years party and declared each determination.

  新年会を行い、決意表明しました。

 

 

 

When I came back home, Kaito finished taking a bath then went to bed.

  家に帰った時、Kaitoマンは風呂から上がって、寝室に向かいました。

No comments:

Post a Comment