Friday, January 29, 2021

29th Jan. A lot of chocolates たくさんのチョコレートだぞ

A lot of chocolates

29日 たくさんのチョコレートだぞ

 

 

 

 


Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

played the 4m slide,

  4m滑り台を滑って、

20210129_071952 Sled, Kaito

https://youtu.be/GIhlVcv9_iY

 

 

played marathon again then

  もう一度マラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the trampoline.

  トランポリンで弾みました。

 

 

 

At school, we jogged at a gym.

  学校で、体育館を走りました。

 

 

 

We went for a walk to the Ushigoya Park.

  牛小屋公園へ散歩に行きました。

 

 

 

We ate cakes after dinner.

  夕食後ケーキを食べました。

 

 

 

We received gifts from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母から荷物が届きました。

 

 

 

Kaito got his favorite chocolates. We eat it at ski field every time.

  Kaitoマンは好きなチョコレートを手に入れました。毎回スキー場で食べます。

 

 

 

 

Thank you very much for sending them.

  送っていただきありがとうございます。

No comments:

Post a Comment