Saturday, June 23, 2018

23rd Jun. Rucksack carrying a dog ワンワンリュックだぞ

Rucksack carrying a dog
23日 ワンワンリュックだぞ



 
Before Kaito woke up,
  Kaitoマンが起きる前に





I went for a jog around my house.
  家の周りを走りました。





Kaito carries a rucksack carrying a dog. Haha
  Kaitoマンはワンワンを背負っているリュックを背負います。





We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
I got it, thin wheat noodles machine, for US$5.
  流しそうめん機を500円で手に入れました。





We enjoyed amusement corner.
  アミューズメントコーナーを楽しみました。


 
We observed the house a little.
  少し家を見ました。


 
Since Kaito really likes trains,
  Kaitoマンが電車好きなので、





I opened this toy, I got maybe 6 months ago at the amusement store. He likes it.
  たぶん6か月前にゲーセンで取ったおもちゃを開けました。お気に入りです。

No comments:

Post a Comment