Sunday, June 3, 2018

3rd Jun. Watering 水やりだぞ

Watering
6月3日 水やりだぞ





I jogged in the morning.
  朝走りました。







Before jogging, I cleaned the road with my neighbors.
  ジョギングの前に近所の人たちと道の掃除をしました。






Kaito played with two cars,
  Kaitoマンは2台の車で遊んで、


helped us drying clothes
  洗濯物干しのお手伝いをして、







and then helped my work.
  仕事の手伝いをしました。



I got a new dog and
  新しいわんちゃんを手に入れて、



Kaito said “Wanwan=dog”
  Kaitoマンは、ワンワンと言いました。





He is very interested in trains.
  Kaitoマンは電車にとても興味があります。


We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


In front of the pet shop,
  ペットショップの前で



Kaito said “Wanwan” many times.
  Kaitoマンはワンワンと何回も言いました。


I want this massage bed but I have no money and my house has no space.
  このマッサージベッドが欲しいのですが、お金がないのと家に場所がありません。






On the way back, we inspected another house.
  帰りに他の家を見に行きました。



It’s good and close to our apartment.
  良い感じで、アパートの近くです。

  



After we went back home, Kaito watered the flowers in the garden.
  家に帰って、Kaitoマンは庭の花に水をやりました。




He really likes the newcomer dog.
  新犬のわんちゃんがとても気に入りました。


We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment