Sunday, June 17, 2018

17th Jun. Bicycle 自転車だぞ

Bicycle
17日 自転車だぞ






I visited the famous Chinese noodles restaurant with my father Kazuo by bicycle.
  Kazuoさんと有名なラーメン屋へ自転車で行きました。






We waited for 40 minutes until they served it.
  ラーメンが出てくるまで40分待ちました。


 
It tasted nice.
  おいしかったです。





I enjoyed cycling to Osaka city center.
  大阪市街地へサイクリングに出かけました。





This is the coaching school I used before I entered my university.
  大学に入る前に利用した予備校です。


 


Here is Doutonbori.
  道頓堀





We are cheering our national team for World Cup soccer.
  ワールドカップ日本代表を応援しています。


 
Here is Macchamachi.
  松屋町です。





We can buy a lot of toys from wholesale stores.
  問屋からたくさんのおもちゃが買えます。Kaitoマンは夜店に行く必要がありません。500円くじの特賞が300円で売っているのですから・・・。


 
I bought them for Kaito at Macchamachi.
  松屋町でKaitoマンにこれらを買いました。


 
On the way back, I pass through my favorite thick white noodles restaurant.
  帰りにお気に入りのぺこぺこうどんを通り過ぎました。


 


After I came back my parents house, we moved to Sushirou restaurant by bicycle. We can go everywhere by bicycle in Osaka.
  実家に帰ってからスシローへ自転車で行き、食事をしました。大阪ではどこでも自転車で行けます。


 
Following that Kazuo provided me various kinds of Japanese sake.
  その後、Kazuoさんが数種類の日本酒を飲ませてくれました。


 
I gave this local brand sake in Nagano.
  長野の地酒をあげました。

No comments:

Post a Comment