Friday, June 8, 2018

8th Jun. Off-Campus Activities 校外学習だぞ

Off-Campus Activities
日 校外学習だぞ



 
Before Kaito woke up, I left home.
  Kaitoマンが起きる前に家を出ました。


 
I arrived at school earlier than usual.
  いつもより早く学校へ着きました。





We had an off-campus activities at Kiso district.
  木曽地域で校外学習がありました。





First we made lacquer ware.
  まず漆器を作りました。





Following that we enjoyed trekking and
  その後トレッキングと





forest train. We had a very good time.
  森林鉄道を楽しみました。良い学習でした。


 
Kaito is studying English with Anpanman DVD.
  KaitoマンはアンパンマンDVDで英語を勉強しています。

No comments:

Post a Comment