Saturday, June 9, 2018

9th Jun. A lot of places たくさんの場所だぞ

A lot of places
日 たくさんの場所だぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。




 

We watched Shimajirou.
  しまじろうを見ました。





Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しのお手伝いをしました。


 
Lately we started playing outside.
  最近外で遊び始めました。





We visited Matsumoto Airport Park.
  松本空港の公園へ行きました。





They held a local festival there.
  信州夢街道フェスタがありました。





At the fire fighting booth,
  消防のブースで





Kaito took a picture in front of an ambulance and
  救急車の前で写真を撮り、


 
rode on it.
  乗ることもできました。


 
Japanese famous TV actor.
  石ちゃん。まいう~





Kaito really likes a balloon.
  Kaitoマンは風船が好きです。


 
He dislike a suit of armor.
  鎧は苦手なようです。





After lunch,
  昼食後、





We moved to Hotaka.
  穂高へ行き、





We got a new toy dog.
  新しいワンワンを手に入れました。


 
On the way back, we visited the park near Neo Park shopping mall.
  帰りにネオパーク近くの公園へ行き、





played for 30 minutes.
  30分遊びました。





Kaito plays on a slide himself.
  Kaitoマンは自分で滑り台で遊べます。





We visited Mochi-kichi and SWEET as usual and then
  いつも通りもち吉とSWEETに寄って、


 
went back home. Todays games.
  家に帰りました。今日の獲物たちです。





Kaito always uses both hands.
  Kaitoマンはいつも両手を使います。

No comments:

Post a Comment