Sunday, June 10, 2018

10th Jun. Train, Takoyaki, Fire ワンワン電車、たこ焼き、炎だぞ

Train, Takoyaki, Fire
10日 ワンワン電車、たこ焼き、炎だぞ



 
Yesterday I bought a cabinet for YAMANEKO dolls.
  昨日山ネコ用の陳列棚を買いました。100均です。





I jogged around my house in the morning.
  朝家の周辺を走りました。





Tamami prepared the dog train for Kaito.
  TamamiさんがKaitoマンのためにワンワン電車を用意しました。





Of course Kaito really likes it.
  Kaitoマンはもちろんお気に入りです。





We watched Anpanman on TV.
  アンパンマンを見ました。





Kaito can carry a lot of dogs.
  Kaitoマンはたくさんのワンワンを持ち運べます。


 
After writing blog,
  ブログを書いた後、





I made takoyaki,a ball-shaped pancake containing small pieces of octopus.
  たこ焼きを作りました。





Kaito is really interested in a fire.
  Kaitoマンは火に興味津々です。


 
I will do it again at school.
  学校でもう一回やります。





Kaito watered flower.
  Kaitoマンは水やりをしました。





We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
We got a new toy dog, world cup edition.
  ワールドカップ仕様の新しいワンワンを手に入れました。


 
Kaito played with a puzzle pot stand.
  Kaitoマンはパズル鍋敷きで遊びました。

No comments:

Post a Comment