Saturday, June 2, 2018

2nd Jun. Beijing YAMANEKO 北京山ネコだぞ

Beijing YAMANEKO
日 北京山ネコだぞ


 I received YAMANEKO photos from all parts of the world. Thank you so much! This time it came from China. Ms. Sela ,who was an American Peace Corps Volunteer in Kolovai Tonga, is traveling around Beijing. She sent me a lot of YAMANEKO photos. I really appreciate Sela san!
山ネコ写真が世界から届きました。今回は中国です。 トンガKolovaiのボランティアだったSelaさんから届きました。北京周辺を旅行中だそうです。メールの説明をそのまま貼らせていただきます。たくさんの写真ありがとうございます!



(I forgot to take Yamaneko to Turkey, and I swore I wouldn't forget for this trip: Haidian District, Beijing; Summer Palace, Beijing; Danube River, Budapest. I also had a conference in Nottingham, but I was so busy I didn't have time to take a picture of Yamankeo with Robin Hood. Sorry, Toru!)


From Sela  2nd Jun. 2018
  中国旅行中のSelaさんより




Ack! I forgot this one: Dubai, Ramadan display. (Excuse the hand; it was daylight hours, and I wasn't sure about setting him down for a full picture, in case that would be considered inconsiderate, so I took a quick one on the downlow and moved on.)
 
From Sela  2nd Jun. 2018
  中国旅行中のSelaさんより



Previous one
以前に世界から届いた山ネコ達の写真 時間のある方はアクセスしてみてください。







I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Kaito tried to turn off TV switch when I was watching it.
  KaitoマンはTorojiro先生がテレビを見ている時、スイッチを切ろうとしました。


 
I put the warriors helmet away.
  兜を片付けました。





I replenished PC ink.
  プリンタのインクを補充しました。ちょっとした技術があれば安く上がります。





After we played around a yard,
  庭で遊んだ後、


 
we went shopping and
  買い物に行って、





we inspected an old house.
 古民家を見に行きました。  





It's nice but cost a lot to make over.
  大きくて素敵ですが、リフォームにお金がかかります。





Following that we enjoyed Azumino city.
  その後、安曇野を楽しみました。





On the way back, we visited the sports gear shop and
  帰りにゼビオで





bought Kaitos toy for US$2.
  200円でKaitoマンのおもちゃを買いました。





Kaito needs two cars because he is a two-sword fencer.
  Kaitoマンは2台必要です。二刀流だからです。

No comments:

Post a Comment