Thursday, June 14, 2018

14th Jun. Paper Bag for Dogs 犬用袋だぞ

Paper Bag for Dogs
14日 犬用袋だぞ






Kaito was sleeping with a steamed bun style.
  Kaitoマンはお饅頭スタイルで寝ていました。


 
We jogged in the morning as usual.
  いつも通り走りました。


 
We complete one pot stand every day.
  毎日1つ鍋敷きを完成させています。





On the way back to home, I got another toy dog, World Cup Edition.
  帰り道にワールドカップバージョンのわんちゃんを手に入れました。





Kaito likes it as well but there are a lot of dogs now so Tamami prepared a paper bag.
  Kaitoマンは気に入りましたが、非常にたくさんのワンワンがいるので、Tamamiさんが紙バッグを用意しました。





Kaito put them all away into the bag and went to bed.
  Kaitoマンはバッグの中に片づけて、寝ました。

No comments:

Post a Comment