Thursday, June 28, 2018

28th Jun. 23 months 23か月だぞ

23 months
28日 23か月だぞ






Kaito was playing with trains in the morning.
   Kaitoマンは電車で遊んでいました。


 
We had an explanatory meeting about a swimming pool.
  プールの説明会がありました。





We finished preparation for the sale this weekend.
  今週末の販売準備を終わらせました。


 
Since I had a meeting at Shiojiri city hall,
  塩尻市役所で会議があったので、


 
I went back home earlier than usual.
  いつもより早く帰りました。


 
We watched Anpanman and then
  アンパンマンを見て、


 
celebrated Kaitos 23 months birthday party.
  Kaitoマンの23か月バースデーを祝いました。





He was pretending to blow out a candle.
  ろうそくを吹き消すふりをしています。

No comments:

Post a Comment