Sunday, June 24, 2018

24th Jun. Shabu Shabu Pot Dish しゃぶしゃぶだぞ

Shabu Shabu Pot Dish
24日 しゃぶしゃぶだぞ






I jogged in the morning for 6.5 miles.
  朝10kmほど走りました。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
Kaito says Bye-bye when he leaves.
  Kaitoマンはいなくなる時バイバイと言います。


 
Around noon, we moved to the restaurant and then
  昼頃、レストランへ行って、


 
gave birthday gifts to Tamamis mother.
  Tamamiさんの母へ誕生日プレゼントを渡しました。


 
She was very pleased because Kaito did it.
  Kaitoマンが渡したので、とても喜んでもらえました。



 
We had her birthday party at the restaurant we can eat
  母の誕生日会を



 
shabu-shabu, a Japanese hot-pot dish whose distinguishing feature is paper-thin slices of beef or pork, that are swished around a few seconds in a boiling broth then dipped into a sauce and eaten immediately.
  しゃぶしゃぶの食べられるレストランで行いました。


 
We ate a lot because here is all-you-can-eat restaurant.
  食べ放題なのでたくさん食べました。


 
Following that we enjoyed shopping.
  その後、買い物を楽しみました。





Since Kaito really likes train, we visited Minami-Matsumoto Station then watched trains.
  Kaitoマンが電車好きなので、南松本駅へ行き、電車を見ました。
[Movie] Minami Matsumoto Station動画:(36sec)
https://www.youtube.com/watch?v=OPuBUUWmo-A

No comments:

Post a Comment